Velkommen til Impectas forum
I vores kundeforum kan du finde svarene på mange af de mest almindelige spørgsmål. Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, er du velkommen til at stille dit spørgsmål i vores forum, eller kontakte vores kundeservice. Kontaktoplysninger finder du på www.impecta.dk/kundeservice
Hele vores sortiment kan ses på www.impecta.dk
Kvalitetsfrø fra Impecta Fröhandel
Impecta Fröhandel drives af avlere, for avlere. Vi har eksisteret siden 1975, og vores ambition er at være havegartnerens ven og den naturlige kilde til frø. Begreber som kvalitet, arv og bæredygtighed er centrale for os. Derfor har vi udviklet et sortiment med flere unikke kvaliteter. Vi udvælger omhyggeligt frøsorter, der passer til vores nordiske klima. Vi brænder for ældre planter, unikke sorter, der er svære at finde, og som er værd at bevare til kommende generationer.
Hvis din enhed bipper hvert tiende sekund, kan det skyldes, at vandstandssensoren ikke har kontakt med vandet (eller er defekt). Sørg for at sensoren er fastgjort med et kabelbinder til indløbsslangen i vandtilførslen. Hvis du har den nyere sensormodel med separate stifter, skal du placere den ene over filteret og den anden under filteret. Sørg for, at den er nede i vandtønden, så den ikke flyder på vandoverfladen.
Hvis du ikke ønsker at bruge vandstandssensoren (f.eks. hvis vandtilførslen er langt fra styreenheden), kan du bruge en næbtang til at udskifte dens stik på printkortet med plastikstikket, der er tapet fast til indersiden af enhedens låg. Hvis du har model L, afkobler du sensoren ved at skrue ledningen løs. Herefter åbnes styreenheden og kontakten på printkortet sættes på off-position..
Når vandstandssensoren kommer i kontakt med vand, stopper enheden med at bippe, og begynder igen at pumpe vand, som den skal.
Vi håber, at din enhed kommer til at virke igen!